sâmbătă, 4 decembrie 2010

De la 14:00 si pana la 18:00 se da indiciul pentru potul Kiss Cash de 4500 euro si un HTC Diamond II

Runda urmatoare avem un pot Kiss Cash de 4500 euro si un HTC Diamond II. Indiciul se da intre 14:00 si 18:00. Suntem atenti si postam indiciul in comentarii.

Cat despre jocul cu demolarile, exista o posibilitate ca daca ai calculatorul slab, el proceseaza mai greu si atunci secundele nu sunt de fapt secunde reale si sa zicem 1 secunda calculata de calculator sunt de fapt 2 secunde reale, si atunci tu poti reactiona mult mai rapid. Eu am testat aceasta teorie la un joc, poate il stiti, cand trebuie sa te feresti de niste patrulatere care merg haotic pe ecran. Si pe 2 calculatoare diferite, unul care avea procesor puternic, si altul mai slab, am avut 2 rezultate foarte diferite.

11 comentarii:

  1. Eu tot nu am inteles ce a zis de dimineata Marius din Brasov! Am ascultat si inregistrarea! Chiar nu am inteles!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce mai conteaza acum?important este sa suma creste in continuu.

    RăspundețiȘtergere
  3. lui Marius din Brasov i-a intrat mesageria! asta se auzea! pentru ca nu a raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am procesor puternic si tot nu am reusit sa fac sub 17 sec... :(

    RăspundețiȘtergere
  5. care e indiciul pana la urma????

    RăspundețiȘtergere
  6. pentru înregistrări CLICK AICI runda urmatoare 4600 de euro si telefonul! imadiat incarc inregistrarea!

    RăspundețiȘtergere
  7. pai si ramane acelasi indiciu?
    sau se schimba si indiciul?

    RăspundețiȘtergere
  8. off doamne ce greu cu unii oamenii........
    alti fac bani grei pe seama lor.

    RăspundețiȘtergere
  9. iar e inainte site-ul KissFM cu 100 de euro....

    RăspundețiȘtergere